25 Mayıs 2007 Cuma

Laz Marksist Saptamalar

Memleketi cennete çevirduk, az sonra da huriler geleyi

Efendum işsuzluk olmiş  % 18, fakat bizum 15 vatluk ampule sorarsan "Memleketi cennete çevirduk, az sonra da huriler geleyi..."

Bizum Netceğuk Hasan ne yapsun, zokayi yutmiş tabi; "Başbakan haklidur, herkes neşe içinde göbek atup, eğleniyi" deyi.

Ula bu uşak eskiden akıllıydı buna ne oldi diye sordum, soruşturdum ve öğrendum; meğer parasuzluktan Avni Aker Sitadi'na giremeyimiş, sitadun yakınındaki bir evun çati katından Tirabizonsipor maçlarını seyredeyimiş. Yattara'nun attuği bir golden sonra bizumki fazla sevinince tepe üsti yere çakılmış ve Tayyip'un politikalarını haklı bulmaya başlamış.

Efendum bu iletişum hokkabazlari Türkiye'yi bir sinema filmi pilatosi gibi kullanmaktadur. Yönetmen, göstermek istemeduği yere kamerasini çevirmez. Makyaji yapilan yeri gösterur. .

Medya, imani gevreyen milyonlarca çalışanı göstermeyince ne oliyi; bizum Netceğuk Hasan dünyanun her tarafini Layla, Reyna zannedeyi. Hasan'a göre, herkes sabaha kadar gezup, eğleneyi...

Hiç yorum yok: